Translate

söndag 13 april 2014

Mår som..

..FAN! Mår verkligen inte bra. Jag vet inte om jag hade väntat mig detta. Det känns förbannat jobbigt. Jag slutade med subuxone (som jag haft i lite mer än två år) för hm, ja jag tog sista gången i onsdags. Jag hade då trappat ner den nästan till lägsta. Men jag började må dåligt och ville inte dra ut på det så då slutade jag ta den. Men som sagt, jag mår rätt j#¤%# piss nu. Jag fryser samtidigt som jag ibland kokar, det kryper och värker i benen och sömnen är helt åt h*¤%&#, sen i måndags har det inte gått att somna ordentligt, jag bara ligger och vrider och vänder mig. Jag har inte haft ork att städa eller diska på hela veckan, men tvingade mig och diska nyss och det blev x-antal svordomar och pustande. Konstigt, igår hade jag ändå någon glädje i kroppen, men nu är det som bortblåst.
Försöker tänka att det går över, det går över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar