Translate

söndag 12 maj 2013

Milstolpar

Som utlovat kommer här inlägget. Delvis.
Jag har spenderat dagen med att städa, och då menar jag verkligen städa. Allt från spisfläkten, skåpsluckor, golvlister till toaletten. Det tog nästan 6 timmar men nu är det också riktigt rent. Inte för att det var extremt skitigt innan men ibland behövs det ju göras mer grundligt.
Jag skulle skriva om milstolpar, men just den milstolpe jag tänkt skriva om måste jag vänta med tills imorgon. Det är först då jag veta om jag är framme vid den.
Men det finns fler milstolpar i mitt liv. För mig är en milstolpe något speciellt jag uppnått eller klarat av. Någonstans jag kommit i livet. De som jag har framför mig är gå en utbildning, hitta ett jobb, att bli skuldfri och skaffa ett körkort. Jag vet att jag kan och tids nog ska jag komma dit.
Sitter som på nålar inför beskedet imorgon. Återkommer då!

2 kommentarer: