Translate

tisdag 12 mars 2013

1 ÅR


Människan tänker upp emot 60´000 tankar om dagen. En ända tanke kan rasera livet genom att ta ett felaktigt beslut.
Idag är jag lycklig över att jag lyckats påverka tankarna, och därigenom känslor och beslut, i ett helt år. Ett helt år utan heroin, utan alkohol, utan all annan narkotika. Idag firar jag 1 år i mitt nya liv, som en ny människa i en pågående process.
Det har varit väldigt svårt stundtals, men det har också blivit lättare med tiden. Jag är så glad, stolt och så otroligt tacksam över detta året!

4 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till dig! Så jäkla duktigt! En enorm prestation, fortsätt i samma spår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Ezter. Jag hoppas kunna fortsätta så, fast en dag i taget :)

      Radera
  2. Otroligt starkt av dig!!! En riktig prestation, du ska vara mycket stolt över dig!!! Hade du varit här hade jag bjudit på tårta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Åh, tårta hade inte varit fel du :)

      Radera