Translate

lördag 9 mars 2013

Vatten över huvudet


Ställde in servicekonferansen. Jag fick "kalla fötter". Kände att det skulle bli svårt med buss/tågtiderna och att jag skulle åka själv gjorde inte saken bättre. Jaja, det kommer fler tillfällen. Nästa tillfälle blir eventuellt i Juni. Visst kände jag mig besviken på mig själv, men jag tog mig kanske "vatten över huvudet". Istället åkte jag i morse till ett AA-möte. Jag kände att jag både behövde träffa andra beroende och lyssna på dem samt få dela med mig av mig själv. Det blev ett riktigt bra möte, med temat Ödmjukhet.
Nu ikväll har jag, som så många andra antagligen, kollat melodifestivalen. Vinnarlåten var bra och säga vad man vill om Carola men h******e vilken röst hon har!
Imorgon bitti ska jag åka till syskonet och hen's sambo för att hämta lite möbler som jag fått köpa av dem, så jag måste lägga mig och sova strax. Det ska bli så kul att möblera med ljusa fina möbler. Jag tackar mig själv och min högre makt för ännu en nykter & drogfri dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar