Translate

torsdag 7 mars 2013

Service konferensen 2013


Idag fick jag en tidig 1 års present.
Jag fick pengar till inträdet för NA:s servicekonferens 2013, som jag ska till under helgen. Tack :) Min 1 års dag är på tisdag, förutsatt att jag är fortsatt nykter och drogfri.
Ja, tänk att jag självmant söker mig till en plats med en större folksamling. För ett år sedan hade jag inte vågat söka direkt mycket kontakt. Jag var alldeles för isolerad i min egen bubbla med aktivt beroende. Jag har verkligen förändrats. Det är förvisso en bra bit kvar, om man nu kan mäta det, och vissa dagar vill jag fortfarande inte träffa en ända person. Ibland inte ens mig själv.
Jag var på gymmet idag för första gången på nästan 4 veckor. Det var fruktansvärt efterlängtat och som jag misstänkte väldigt tungt. Men det ska nog gå rätt snabbt att komma tillbaka till formen jag var i innan.
Ikväll har jag provat baka gi-knäcke med mandelmjöl istället för vanligt mjöl. Mandelmjölet innehåller bara 5 gram kolhydrater per 100 gram. Men det blev inte alls bra, alldeles för poröst. Jag tror inte den sortens mjöl lämpar sig till annat än mjuka bakverk, som bröd eller bullar.
Nu kallar sängen. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du ska ge dig ut bland folk! Jag väntar att gratta, inte kul om alla är för tidigt ute!

    SvaraRadera