Translate

torsdag 25 april 2013

Förvirring

Tog jag ett förhastat beslut? Blir allt otroligt pinsamt då jag måste ringa och be om att få tillbaka min jobbcoach och praktikplats?
Just nu råder en hemsk ovisshet. Kanske jag inte kan börja på måndag. Eventuellt innebär sommarstudierna en avgift för arbetsförmedlingen och då är dom inte längre så positiva. Jag förklarade ändå tydligt för skolan, tyckte jag, om min situation och enligt dom skulle det inte vara några problem. Inte heller från försäkringskassans sida, därifrån jag har min ersättning. Jag visste inte att arbetsförmedlingen var tvungen att vara med i detta. Men det är i så fall jag som inte undersökt allt tillräckligt.
Förr hade jag inte klarat av den här ovissheten, jag hade "löst" den med en fix. Självklart känns det jobbigt nu med, men det är ändå kontrollerbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar