Translate

fredag 16 november 2012

Fredag idag då

Fredag idag då!

Känner att jag mår rätt bra idag!
Angående mitt inlägg igår så har jag diskuterat det lite med min sponsor på NA och det känns bättre nu. Vi ska prata vidare om det imorgon kväll.
Nu ikväll ska jag till min kära syster och hennes sambo och se på film. Mysigt!


Annars så har jag precis varit och handlat lite, och då kan det se ut såhär :) Så intressant då?!

Nä, men jag tänker på hur det var förr. Inte skulle jag lagt mina pengar på clementiner och bananer! Becel bordsmargarin liksom!!
Numera försöker jag verkligen tänka på vad jag stoppar i mig. Jag tränar, styrka & kondition, rätt ofta med. Visst unnar jag mig gott ibland. I perioder har jag dessutom rätt svårt att låta bli godsaker. Det är som att man flyr i maten. Men ändå, vilken förändring från hur jag levde förr. Så när jag tittar på bilden tänker jag på det, och uppskattar att livet ser så mycket bättre ut. Att jag faktiskt har ekonomi till att handla MAT!

Trevlig fredagskväll till alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar