Translate

tisdag 4 december 2012

En lång dag


Precis tittat på sena nyhetssändningen med väderprognosen och vintern har verkligen kommit.
Många surar och svär över snön men jag tycker om den. Den lyser upp vintermörkret.
Dagen har varit bra men smått uttråkad och rätt lång.
Var och tränade i förmiddags, 60 minuter på crosstrainern. 1013 kalorier blev det.
Annars har jag mest tagit det lugnt hemma. Läst, surfat, läst lite till, fixat mat och myst med katten. Promenerade till affären också ja, skulle ha Julmust men det fanns ingen light.
Längtar efter att ha en fast sysselsättning om dagarna. Det blir långa dagar som det är nu. Mycket tid och mycket tankar. Är man en grubblare är det inte en bra kombination. Fast jag tränar i stort sett varje dag, i alla fall något litet, och sen går jag ju på en del na-möten. Så då går där lite tid till det ju.
Precis klickat runt på en del bloggar och det finns en hel del intressant men nu känner jag mig rätt trött och ska gå och sova.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar