Translate

lördag 15 december 2012

Mår fint ikväll


Lördag kväll och här ska det mysas!
Hade en mys-kväll igår med. Mitt ena syskon var här och vi kollade en väldigt snurrig film med Noomi Rapace . Hm, ett dygn senare och jag minns inte vad den hette!
Googla och hittade den nu, Babycall.
Fick en jättefin present som grattis till mina 9 månader som drogfri. Tack :)
Efter att ha tryckt i min en massa onyttigt igår så blev det ett långt pass på gymmet idag. Först 10 minuter cykel, sen 10 minuter roddmaskin, sen 60 minuter power walk och avslutade med 35 minuter på crosstrainern. Brände 1361 kalorier.
Väl hemma igen så har jag tänt en massa levande ljus och ska äta lite kycklingsallad. Senare ska jag kolla Så mycket bättre och troligen ha popcorn till det :)

Läste igenom texten och slogs av att f-n vad skönt med en sån här dag. Inte behöva jaga pengar till droger, göra kriminella handlingar. Sitta i nån trappuppgång eller på en smutsig toalett och injecera heroin.
F-n så skönt det är att va drogfri. Jag mår fint ikväll!

1 kommentar: