Translate

fredag 7 december 2012

Mår inte så bra ikväll



Till att börja med så har jag inte följt något schema idag, vilket gör att jag känner mig helt "ur gängorna".
Jag behöver verkligen mina rutiner. Dom är inte så många men kanske än så viktigare då.
Hela dagen har bara varit slö och seg, inte fått gjort något. Dessutom har jag kännt mig frusen och rätt trött. Jag har också haft en hemsk värk i kroppen, som jag sätter i samband med träningen. Utöver det har jag nu senare på kvällen haft huvudvärk och mått illa. Till slut kräktes jag. Kanske har jag blivit sjuk?!
Till imorgon har jag ännu inte lagt upp några planer, men jag bör göra det, annars riskerar jag ännu en dag som inte riktigt känns bra.

Kollade min facebook-sida nu för en stund sen.
Jag om någon ska väl inte gnälla på folk som super. Men när det handlar om familjen är det jobbigt och gör ont. Var och varannan dag läggs det ut bilder på diverse fester hemma hos ena syskonet. Bilder på syskonet med sitt barn och barnets vänner som tillsammans sitter och "festar". Detta syskon som känner sig utanför oss andra syskon. Detta syskon som vet att vi två andra syskon är nyktra beroende.
Hallå? Det finns ingen anledning till det då?
Samtidigt tänker jag att när jag varit aktiv i missbruk så har jag inte tänkt klart. Man måste först själv förstå att man har ett problem och sen själv vilja göra något åt det. Jag hoppas den tiden kommer för det syskonet också, och även för dess ena barn. Jag tycker så synd om speciellt det andra och yngsta barnet. Ingen ska behöva växa upp med missbrukande föräldrar.

Jag sitter och kollar X-factor men favoriterna Malcom och J.E.M är ju inte kvar så då jag lägger min röst på Awa. Tror hon har bäst chans att göra karriär sen.
Efter programmet ska mister jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar