Translate

tisdag 8 januari 2013

Galen


Jag tror jag blivit galen. Inte galen som i missbruket utan på ett mer roligt sätt.
Jag bakar nämligen för tredje dagen samma knäckebröd. Jag kanske håller på att bli en huslig hemma-tant hehe Men det är riktigt gott och dessutom kul.
Tänkte att förutom det jag själv äter (vilket lätt kan bli en hel del) så kan det kanske bli fint att lägga lite i en glasburk med ett band runt om. Som en present till nån menar jag.
Åter igen slås jag av vilken otrolig skillnad det är på denna dagen och en dag då från förr. Jag är oerhört tacksam och stolt.

Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det låter som ett gamska sunt missbruk, knäckebrödsbakning ;) ha ha
    Fint att du är så duktig på att focusera på allt det positiva med att vara ren :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det är ju ett betydligt bättre "missbruk" :)

      Radera
  2. Åååh gott med knäckebröd, men är inte det svårt att baka har aldrig provat själv :-)
    tack för lycko önskningen av min övningskörning. hehe ja den tomten skulle jag oxå blivit rädd för om jag sprang på ute hihihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det som jag bakar är superenkelt, och nyttigt :)
      Vill du jag ska maila receptet?

      Radera