Translate

onsdag 30 januari 2013

Ska alldeles strax sova

Jag blev så fruktansvärt trött när jag kom hem i kväll. Inte varit hemma sedan i morse. Det är väl i och för sig så de flesta har det alltid. Jag har i alla fall varit på na-möte, på gymmet och sen på apoteket. Resten av tiden har jag suttit på bussar till och från de olika ställena. Brukar passa på att läsa då. Just nu läser jag sista boken i Camilla Läckbergs deckarserie. På apoteket hämtade jag ut en medicin som heter Levaxin. Jag fick veta att min sköldkörtel underproducerar sköldkörtelhormoner och skulle börja ta denna medicinen. Jag skulle givetvis få träffa en läkare och få vet mer också. Faktum är att jag misstänkt att det varit något galet med sköldkörteln, fast åt andra hållet. Alltså överproduktion. Detta för att jag har sådana problem med värme. Att jag kan sitta still och plötsligt bli rasande varm och svettig. Men det stämmer ju inte med underproduktion. Jaja. Jag får ta allt sånt vid läkartiden.
Dagen har för övrigt varit nykter, drogfri och riktigt bra. Känt en sån härlig glädje och positiv energi, helt underbart! Ska upp tidigt imorgon för ett sista möte med jobb-coachstället och sen börjar jag mest troligen där från nästa vecka. Återkommer om det imorgon. Spännande! Men nu, sängen. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Det ser verkligen positivt ut, när man läser det du skriver! Snart blir det vår också, då är det ännu lättare att vara positiv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när det blir ljusare och solen tittar fram mer och mer så blir man mer full av energi :)

      Radera