Translate

torsdag 3 januari 2013

Vila en liten stund


Dagen började med frukost hos ena syskonet. Sov över där. Åkte till gymmet efter och sen hem.
Så fort jag kom innanför dörren var det som en hemsk trötthet sköljde över mig.
Jag hade tänkt städa med min nya dammsugare, tvätta, fixa med lite annat och avsluta dagen med att jobba med de 12 stegen. Fast jag la mig på soffan för att vila en liten stund, och sov i ungefär 3 timmar. Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker att den där tröttheten har kommit flera gånger sista dagarna. Då börjar jag såklart fundera på vad det beror på och två olika saker tänker jag att det kan va. Ja tränar ju rätt mycket så det kan va en orsak. Den andra är lite mer skrämmande, hepatit c, om den skulle börja ha kommit tillbaka. Det orsakar trötthet med så. Men å andra sidan gav behandlingen bra resultat snabbt och prognosen skulle se bra ut.
Jaja. Jag ska nog inte tänka så mycket. Jag är glad att jag är drogfri och behövs det 3 timmars sömn så behövs det. Det är ju faktiskt rätt skönt att sova med.

6 kommentarer:

  1. Duktiga du !!! Klart att du klarar det..livet är inte lätt..men det blir bättre och bättre jag lovar !! Du är stark !!
    Tack för hälsningen inne på min blogg !!
    Kraaaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jo det börjar bli mycket bättre, om ja jämför med förr speciellt!
      Kram

      Radera
  2. Håller tummarna att det "bara" är vanlig gym-trötthet o ingen hepatit som bråkar. Ta det lite lugnt med träningen några dagar o se om det hjälper.
    Kämpa på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag får försöka göra det, har bara så svårt att låta bli gymmet. Men jag kan ju ta det lite lugnare där.
      Tack :)

      Radera
    2. Jag tycker det är jättelätt att låta bli gymmet ;D Ha ha

      Radera