Translate

lördag 2 februari 2013

Lördagsmys


Lördag innebar att jag låg kvar i sängen ända till strax efter klockan 10. Senare när solen började titta fram tänkte jag att vilken vacker dag detta kommer bli. Det hade snöat under kvällen och natten så det låg ett fint täcke över marken och sådär fint på träden.
Liksom igår, efter na-möte af-möte och gymmet, bestämde jag mig för att idag också bara ha en lugn dag hemma. En dag utan en massa måsten. Det kändes så passande då med det vackra vädret på något vis.
Ja, jag har verkligen bara tagit det lugnt här hemma. Njutit av stillheten och tystnaden. Hela veckan har gått i 90 känns det som så det här var väl behövligt.
Ikväll börjar melodifestivalen så jag tänker bänka mig i soffan och titta på den. Som lördagsmys blir det ett sånt här:



















Snart lägger jag ännu en nykter och drogfri dag bakom mig och det känns så skönt.
Idag/kväll njuter jag verkligen av livet, och snart chokladen :)


1 kommentar:

  1. Härligt att läsa att du skriver att du haft ännu en drogfri och nykter dag och att njutning är en choklad :) Hoppas denna söndag också blir en bra dag!

    SvaraRadera