Translate

lördag 9 februari 2013

Smärta

Nästan daglig träning. Allt eller inget. Men nu efter en månad och 25491 kalorier kan jag kan jag knappt röra mig för jag har så ont i benen. Efter bara 3 minuter fick jag avbryta för musklerna höll på att låsa sig. Men då kan jag träna överkroppen tänker jag, men med smärtan i benen spänner jag övriga kroppen och när jag tar i igen händer något i nacken/ryggen. Strålande smärta och svårt att vrida huvudet.
Tänk att det ska krävas så förbannat mycket för att jag ska förstå att nu MÅSTE jag ta det lugnare...
Nu ska mister jag sova, och vila alla muskler i alla fall 6-8 timmar, godnatt!

4 kommentarer:

  1. Ta det lugnt, var rädd om dig i ditt nya liv!

    SvaraRadera
  2. Vilan är också viktig, har jag inte sagt det till dig på gym???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet Linda :(
      Det blir ju mycket vila nu i alla fall, nått annat går inte ens.

      Radera